HTML

Alex Düsseldorfban

Friss topikok

  • Alal: Persze, csak keresni kell engem :) (2012.03.28. 17:53) Végre van netem!!!
  • fodorvali: Hali! Összességében azért jól estek ezek a jelek, ugye? A kerékpár jó ötlet. Itthon már olyan csod... (2012.03.23. 13:25) Magyar nap Düsseldorfban?
  • fodorvali: Halihó! Én is a sétát választottam volna. A képeket én is várom. Gratulálok a sikeres prezentációh... (2012.03.22. 13:43) Streik
  • Hugee23: Hol maradnak a képek??? <3 (2012.03.21. 20:41) Mainz
  • fodorvali: Nagyon helyes lakás. Érezd magad jól benne. Puszi (2012.03.18. 08:41) Wohnung

Címkék

Archívum

Wohnung

2012.03.13. 10:22 Alal

Sokan kérdeztétek, hogy hol lakom, milyen a lakás. Ahogy már pár embernek elmeséltem, egyedül lakom, a cég fizeti a lakást. A lakás bent van a belváros (na nem az Altstadtban), és nem is a legelőkelőbb környéken – de 5 perc gyalog a pályaudvar, így gyakorlatilag a szomszédokat feláldoztam a közlekedés miatt. Mielőtt még páran elkezdenétek szörnyülködni, ez nem a nyóckert jelenti, csak annyit, hogy az átlagnál kicsit kevesebb az árja felmenőket felmutatni tudó lakos a környéken. Ja, és minden nap 7 szex-shop/illetve nudibár előtt megyek el – tisztára Budapest. Egy sarokra van egy szupermarket, de mivel ez éjfélig nyitva van, ezért nem a legolcsóbb – még próbálok egy másik helyet találni valahol a közelben.

A lakás nagyon jó, 55nm egy négyemeletes társasház II.emeletén. Az utca nyugodt, pedig csak eggyel van kijjebb, mint Düsseldorf egyik legforgalmasabb útja. Van egy nagy hálóm (nem halász, hanem szoba), benne egy – nekem – kicsit rövid franciaággyal, beépített szekrény, asztal, komód – és most már a ruhaszárítóm, valamint a vasalóm is. Emellett van egy kisebb fürdő, sarokban kád, ahol lehet zuhanyozni. És van a „lakóövezet”: a nappali-étkező-konyha. A konyha egész jó nagy, gyakorlatilag minden van a mikrón és az éles késen kívül, ami egy egyszemélyes lakásba kell. Az étkezőasztalt nem nagyon használtam még, csak a papírokat tartom rajta, enni általában a szép nagy TV-m előtt szoktam.

Berakok pár képet, ezeket nem én készítettem – még rumli van a hazajövet miatt –, hanem ezekkel mutatták be nekem is a lakást. Gyakorlatilag az étkezőasztalom más, illetve nincs szőnyeg a fürdőben, ez az összes különbség.

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexdusseldorfban.blog.hu/api/trackback/id/tr494313717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugee23 2012.03.17. 12:03:55

hmm... asszem míg kint leszek nem akarok nagyon várostnézni csak punnyadni a lakásban :D

fodorvali 2012.03.18. 08:41:18

Nagyon helyes lakás. Érezd magad jól benne. Puszi
süti beállítások módosítása