HTML

Alex Düsseldorfban

Friss topikok

  • Alal: Persze, csak keresni kell engem :) (2012.03.28. 17:53) Végre van netem!!!
  • fodorvali: Hali! Összességében azért jól estek ezek a jelek, ugye? A kerékpár jó ötlet. Itthon már olyan csod... (2012.03.23. 13:25) Magyar nap Düsseldorfban?
  • fodorvali: Halihó! Én is a sétát választottam volna. A képeket én is várom. Gratulálok a sikeres prezentációh... (2012.03.22. 13:43) Streik
  • Hugee23: Hol maradnak a képek??? <3 (2012.03.21. 20:41) Mainz
  • fodorvali: Nagyon helyes lakás. Érezd magad jól benne. Puszi (2012.03.18. 08:41) Wohnung

Címkék

Archívum

Magyar nap Düsseldorfban?

2012.03.22. 13:58 Alal

Nem tudom, milyen csillagállás van, de az elmúlt 24 órában olyan magyar-áradatot kaptam, ami a többszöröse az eddigi összes magyar hatás az elmúlt másfél hónapban. No, nem kell azért sokra gondolni, csak az eddigi nullához képest most egy napba sűrítve bukkantak fel az otthoni dolgok. De vegyük sorba szépen.

Először is tegnap lebeszéltünk egy közös bolhapiacozást (gondolkozom azon, hogy veszek 40 euróért egy bicajt, ha találok) két másik magyar GE-s emberkével (csak egyikükkel találkoztam eddig). Még semmi különleges gyanú.

Hazafelé menet láttam, hogy egy magyar rendszámú autó parkol az út mellett - első magyar rendszám, amit itt látok. Csak sima rácsodálkozás.

Ma reggel 3 magyar beszélgetett a villamoson (első magyarok, akikkel nem előre leszervezve találkoztam itt). Milyen érdekes egybeesés.

Az étkezdében megakadt a szemem a "Szegediner Guolasch mit Salzkartofeln" (magyarul szegedi gulyás sós főtt krumplival) feliraton. Na jó, ez már kezd kicsit gyanús lenni. Ki figyel engem?

És még hol a nap vége???

 

Amúgy a gulyást megkóstoltam - annak ellenére, hogy a név gyanúra adott azért okot (most komolyan, ki hallott már a szegedi gulyásról, ami ilyen speciális? Ráadásul főtt krumplival???)

Na, mikor megkaptam, pár gond azért akadt.

  1. Ez nem volt gulyás
  2. Semmi köze nem volt Szegedhez
  3. (a sós krumplit magamnak kellett megsózni - ez német szokás)

Na, ha ezektől az amúgy mellékes dolgoktól eltekintünk, akkor ettem egy nagyon finom toroskáposztát főtt krumplival :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alexdusseldorfban.blog.hu/api/trackback/id/tr204332953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fodorvali 2012.03.23. 13:25:35

Hali! Összességében azért jól estek ezek a jelek, ugye? A kerékpár jó ötlet. Itthon már olyan csodálatos az idő, élvezet minél többet kint lenni. Gondolom nálatok is tavasz van már. A képeket még mindig várom. :) Milla puszi Anya
süti beállítások módosítása